カラー占い

女性って占い好きな人多いですよね。

面白くておしゃれなサイト見つけましたよ。

spring2008 028

Color storology

このサイト、PANTONEが提供しているだけあって、色がカラフルでおしゃれ~。

ちなみに、私の誕生日は・・・・

You have a talent for sales,communication and writing.

You are creative and dynamic and want to express your ideas and aspirationas.

Travel and publishing are two areas that can offer you growth and good fortune.

Be sure to take some time out to replenish your energies.

Your personal color helps you relax. It balances your nervous system so that you know when to interact with others and when to retreat and rejuvenate.

Wearing, meditation or surrounding yourself with Geranium helps you to focus your intensity out into the world in a creative and healthy manner.

色をつけたところが、深く納得したところ&その色が私の誕生日のいろなのだとか。

先日コールドリーディング~ニセ占い師に学ぶ! 信頼させる「話し方」の技術 (FOREST MINI BOOK)を読んだばかりなので、占いでは自分のことはわからない、とは思いつつ、チェックしてしまう私。

みなさんの色は何色でしょうか?

spring2008 017